Suknia jest, a co z resztą??

Zaczęty przez Magda, 22 Lut 2008, 17:12:42

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magda

Witam!! Do tej pory raczej czytałam, a nie pisałam ale tym razem się odważę... Nie chodzi o mnie ale o moją koleżankę, której mam być świadkową... Stąd mój pomysł, żeby tu napisac.... Bowiem wydaje mi się że powinnam jej troszeczke pomóc w tych przygotowaniach, a sama nie mam takiego doświadczenia jak niektóre forumki.... Dokłądnie chodzi mi o dopasowanie dodatków do sukienki którą już kupiłyśmy... Ślub we wrześniu, koleżanka jest b. wysoka(180cm)..... KOlor przewodni na ślubie i zarazem ulubiony zielony... kwiatki nie róże i najchętniej coś w pomarańczu bądź zieleni właśnie... Dołączam fotkę sukni!!! Dziewczyny pomóżcie :oops:

olgaaa1

Oj ja też jestem fanką storczyków Inki i zastanawiam się, czy też nie będę takiego mieć, ale nie wiem czy inkageo nie będzie miała nic przeciwko  :oops:

inkageo

Cytat: "olgaaa1"Oj ja też jestem fanką storczyków Inki i zastanawiam się, czy też nie będę takiego mieć, ale nie wiem czy inkageo nie będzie miała nic przeciwko  :oops:
No jasne, że nie ;)
Imagine there is no hate

Magda

A jak myslicie welon czy nie?? A jesli to jak długi dla tekiej wysokiej dziewczyny??? Storczyki Inki jak najbardziej... ja w ogóle byłam pod wrażeniem Inki, jej slubu i stylizacji... :-D

kamelia04.08.2007

ladna suknia, ładna fryzura modelki (odrosty brzydkie i ten biały badyl we włosach tez brzydki), ładne do tego storczyki inki, we włosy proponuje kwiatek albo opaske diademowa, jakas bransoletke na reke, jakis naszyjnik i starczy

[ Dodano: 22-02-2008, 21:05 ]
Magda,

welon-nie welon
legalna teoria dowodowa rozbudowała klasyfikację dowodów wg. ich wartości, znano min. dowody pełne, niepełne, półpełne, niezupełne, więcej niż półpełne, mniej niż półpełne, a także oczywiste, poważne, przekonujące, rzeczywiste, wątpliwe, podejrzane

Magda