Dekoracje stołów

Zaczęty przez inkageo, 10 Sie 2007, 22:52:44

inkageo

Decydujecie się na jakieś wyjątkowe dekoracje stołów, zlecacie to kwiaciarniom, czy pozostajecie przy standardowym wystroju? Nie chcę już mnożyć dodatkowych kosztów, planowany budżet już i tak został dawno przekroczony, ale tak smutno to wygląda, biel i granat nie są zbyt ciekawe.. Te pomarańczowo-zielone bukieciki, które są na zdjęciu mi się nie podobają, ale nie bardzo wiem w jakim kolorze kwiaty tu pasują... Może zielono-różowe? Takie małe gerberki, albo goździki? Nie znam się na kwiatach, mają być tanie;) Storczyki nie wchodzę w grę bo stołów 11..
Koniecznie muszą być świeczniki, ale kurcze skąd ja je wezmę.. Kwiaciarnie wypożyczają takie akcesoria?
Imagine there is no hate

mayagaramond

Rzeczywiscie czegos brakuje. Gerbery to dobry pomysl (tez bede miala;)), my dekorujemy malo, bo nie ma takiej potrzeby.
Ja lubie niska dekoracje na stolach, zeby nie zaslaniala gosci. W Niemczech mozna wypozyczyc np. wazony z kwiacierni, tez tak zrobimy. Dowiedz sie. Niestety nie mam zadnych zdjec, w celach inspiracyjnych.
"Man muß nie verzweifeln, wenn einem etwas verloren geht, ein Mensch oder eine Freude oder ein Glück; es kommt alles noch herrlicher wieder. Was abfallen muß, fällt ab; was zu uns gehört, bleibt bei uns (...)"

mayagaramond

A rozsypane platki roz? Moim zdaniem wyglada to super na bialym obrusie.
"Man muß nie verzweifeln, wenn einem etwas verloren geht, ein Mensch oder eine Freude oder ein Glück; es kommt alles noch herrlicher wieder. Was abfallen muß, fällt ab; was zu uns gehört, bleibt bei uns (...)"

inkageo

W sumie dojdą dzbanki z kolorowymi sokami to nie będzie już tak trupio, ale jakieś skromne kwiatki i świeczki by się przydały..
Imagine there is no hate

inkageo

Cytat: "mayagaramond"A rozsypane platki roz? Moim zdaniem wyglada to super na bialym obrusie.