Mój próbny makijaż

Zaczęty przez marcheewka, 13 Cze 2008, 20:36:17

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

marcheewka

Przedstawiam mój probny makijaż, chyba taki zostanie...


golinda

na górnej powiece dałabym mocniejszą kreskę podnoszącą ją do góry
nie chciałabyś jakichś bardziej wyrazistych ust i niekoniecznie tak różowych?

marcheewka

Cytat: golinda w 13 Cze 2008, 20:38:45
na górnej powiece dałabym mocniejszą kreskę podnoszącą ją do góry
nie chciałabyś jakichś bardziej wyrazistych ust i niekoniecznie tak różowych?

Usta są moje czyli zlizane ;D, mam trochę podrażnione i wyglądają jak malinki :P

justynaaaa2

Moim zdaniem bardzo ładnie wyglądasz :)
Nie znam się na makijażach, tak jak niektóre dziewczyny tutaj obecne, mogę tylko oceniać wygląd ogólny, bo żadnych drobnych niedociągnięć i tak nie zauważę  :-\

A tak swoją drogą, fajna fryzurka :), podobają mi się panny młode z krótkimi włosami, a nie jest to zbyt częsty widok.

justynaaaa2

Mogłaś założyć do zdjęcia coś białego, łatwiej byłoby ocenić jak się komponuje z białą sukienką. No chyba że masz w innym kolorze kieckę  :)

marcheewka

Cytat: justynaaaa2 w 13 Cze 2008, 20:46:22
Mogłaś założyć do zdjęcia coś białego, łatwiej byłoby ocenić jak się komponuje z białą sukienką. No chyba że masz w innym kolorze kieckę  :)

No widzisz, nie pomyślałam, żeby zrobic zdjęcie z białym, ale przykładałam biały ręcznik no i było ok

Jedyne co, to myśle o tym, aby pod łukiem brwiowym było trochę jaśniej, no i moze troche cieplejszy ten brąz....

Monika

hmmm... no ja powiem szczerze, że mi się w ogóle nie podoba :( Moim zdaniem ta kolorrystyka do Ciebie nie pasuje - oczy wyglądają źle, jakbyś całą noc nie spała. No i z różem jest coś nie tak - bardzo nienaturalny jest. Ale to Tobie ma się podobać, nie mi ;) Ja się nie znam ;)

zosanka