Clari organizuje imprezę firmową w Wawie :)

Zaczęty przez claridad, 23 Sty 2012, 10:35:39

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

claridad

Zgodnie z radą Ishki przeklejam tutaj :)

A więc po raz pierwszy organizuję imprezę firmową.
Założenia są takie
- 100 osób
- najpierw multimedialne szkolenie, koniecznie projektor!
- termin to raczej piątek, chyba że będzie duża różnica w cenie to czwartek
- start od 16:00 do późnych godzin nocnych :)
- jedzenie: przekąski na zimno, orzeszki solone, paluszki plus może jakies koreczki?
- większy budżet na alko
- DJ tudzież jakaś inna muzyka
- w sali imprezowej też jakieś miejsca do siedzenie, kanapy/pufy cokolwiek
- szkolenie wewnętrzne więc bez wielkiej pompy ale będą wszyscy dyrektorzy zarządzający więc musi być jako taki poziom
-budżet niewielki

Kluby do sprawdzenia na liscie: Loft 44, Blue Cactus, De lite, Pure coś tam w Blue City, Fabryka Trzciny.

Na co warto zwracać uwagę? Jakie jedzenie sprawdza się na tego typu imprezach (brać same zimne przekąski czy coś ciepłego?), jaki rodzaj muzyki itd. Czy są jakieś ważne szczegóły które warto uwzględnić przy wyvborze klubu?

Sorry, że tak to przeżywam ale w życiu niczego takiego nie robiłam, nie do końca jest to też w moich obowiązkach, trochę mnie wrzucili na głęboką wodę i w zasadzie to mam pietra bo wszyscy wiedza, że to ja organizuję...a tutaj mamy dział Eventów i ogólnei wszyscy spodziewają się dopracowania do ostatniego szczegółu  :headbang: :headbang:

fasolka1980

claridad jesli macie dział Eventów to oni powinni miec podpisane umowy z klubami i ogólnie obcykane co i jak.

co to znaczy budzet niewielki?

niewiemjaka


nionczka

Koniecznie jedzenie na ciepło moim zdaniem
Zwróć uwagę na nagłośnienie, co masz w wyposażeniu, czego potrzebujesz. My raz miałyśmy salę z nagłośnieniem, ale bez mikrofonów!

Zrób wizję lokalną w porze imprezy, znaczy po zmroku, próbę oświetlenia.

Szkolenie jest na siedząco czyli potrzebujesz 100 krzeseł, pewnie w ustawieniu teatralnym. Czyli albo ktoś musi to zebrać albo potrzebujesz dwóch sal (druga na imprezę). Raczej myślę, że dwóch potrzebujesz. Bierzesz to pod uwagę?
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

claridad

Cytat: fasolka1980 w 23 Sty 2012, 10:45:23
claridad jesli macie dział Eventów to oni powinni miec podpisane umowy z klubami i ogólnie obcykane co i jak.

co to znaczy budzet niewielki?
nie mamy żadnych umów z klubami :) Eventy to organizują dla klientów i to są duuuże budżety. A dziewczyny z Eventów nie pomogą bo mają teraz dużą akcję :(

niewiemjaka