Autor Wątek: prezent - 50tka Taty :)  (Przeczytany 13355 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« dnia: 17 Paź 2007, 13:36:19 »
Dziewczyny!
mam do Was prośbę - moze macie pomysly na jakies ciekawe prezenty dla taty z okazji 50tycvh urodzin?

Moja kreatywnosc sie wyczerpała. urodziny sie zblizaja a mi juz po prostu pomyslow brak.

Najlepiej coś z jajem, nie musi to byc prezent rzeczowy, wszelkie propozycje rozwaze Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

moze organizowalyscie juz cos takiego? Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj   - makijaż Kraków - fotografia kobiet
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zuzia

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Paź 2007, 13:46:00 »
Jak byłam ostatnio u znajomych moich rodziców na obchodach ich bodaże 50 rocznicy ślubu czy coś takiego to syn urządził im pokaz slajdów ze zdjęć jakie znalazł i napisał dla nich o nich wiersz.

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Paź 2007, 14:00:33 »
hehe, taaa, ja i wiersz Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
rocznica to prostsza sprawa. My z rodzenstwem dalismy rodzicom wspolne zdjecie, zafundowalismy sobie profesjonalna sesje Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zastanawialam sie nad slajdami ale mam niewiele zdjec, wlasciwie to marniutko, nie ma z czego robic. Sporo zdjec jest ale nie z dziecinstwa. a takie vby sie wlasnie przydaly..

mayagaramond

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Paź 2007, 14:24:43 »
Cytat: "gioseppe"
Najlepiej coś z jajem,



Moze tort z blondynka w srodku ;-)  :mrgreen:

A na powaznie (albo i  nie ;-) )

Bungy Jumping? Paralotnia? Przelot helikopterem nad Tatrami?
"Man muß nie verzweifeln, wenn einem etwas verloren geht, ein Mensch oder eine Freude oder ein Glück; es kommt alles noch herrlicher wieder. Was abfallen muß, fällt ab; was zu uns gehört, bleibt bei uns (...)"

maroonbug

  • Gość
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Paź 2007, 14:26:06 »
Tata P. chcial na swoje 50. urodziny banjo. nigdy nie gral na zadnym instrumencie, ale postanowil ze na starosc tak wlasnie sie bedzie relaksowal :Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj:
ja obstawiam na przyklad:
•weekend/zabieg w SPA dla jubilata i zony, przyjaciela, etc. (sam na pewno by sie nie wybral)
•weekend w hotelu/ pensjonacie w jakims milym miejscu, np. Szklarska Poreba, Krynica Morska(teraz jest juz po sezonie, wiec na pewno jest taniej)
•bilet to teatru/filharmonii/ na mecz
•wyjscie do restauracji dla najblizszej rodziny w formie niespodzianki
•trudne do organizacji i zalezy od sytuacji: zorganizowanie imprezy (moze to byc male spotkanie zarowno jak wielka zabawa)w jakiejs kanjpie, tez niespodzianki (pozyczenie telefonu od rodzica w celu spisanmia numerow znajomych, obdzwonienie, zaproszenie, rezerwacja stolikow w kanjpie, powiadomienie obslugi ze takie cos bedzie miec miejsca, zakupienie tortu i przewiezienie go do wybranego miejsca, swieczki, zabrania Taty na niespodziewany spacer, a w rzeczywistosci do wybranego lokalu i NIESPODZIANKA!!!

[ Dodano: 17-10-2007, 14:31 ]
Cytat: "mayagaramond"
Przelot helikopterem nad Tatrami?


wow, to by bylo dopiero!! wlasnie sobie dodalam ten pomysl do ulubionych :-D

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Paź 2007, 15:14:06 »
Cytat: "mayagaramond"

Bungy Jumping? Paralotnia? Przelot helikopterem nad Tatrami?

pomysl fajny ale dla mnie, nie dla T.hehe Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

jo_miekka

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Paź 2007, 16:12:54 »
Mój Ojciec Chrzestny na 50 urodziny dostał obrzydliwego krasnala ogrodowego.
To był dopiero prezent z jajem, a nawet z czyms więcej, bo był to krasnal obsceniczny Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj)
Moje kuzynowstwo zrobiło to z przekory, bo jego te krasnale fascynowały (tzn. nie na powaznie, oczywiście) i zawsz mówił, że sobie na 50-ke sprawi takiego.

Krasnal stoi w salonie a Ciocia uszyła mu narzutkę, którą go przykrywa, gdy przychodzą bardziej wrazliwi goscie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

marax

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Paź 2007, 16:13:04 »
wiesz ja to dalam wprawdzie moim rodzica na weselu w ramach podziekowania ale moze ci sie spodoba.Kupilam firurke oskara wykonana z mosiadzu (kopia oscara tej nagrody) stala ona na postumecie marmurowym i do tego byla tobliczka z dedykacja,zgapilam dedykacje od ktorejs z dziewczyn"Rodzice  trzymaja swoje dzieci  za reke tylko przez chwile ,w ich sercach pozostaja na zawsze" .Stanelam na podwyzszeniu oglosilam oficjalna gale rozdania oscarow ,rodzice tak sie wzruszyli ,ze ryczeli jak bobry:) wszytkim goscia sie strasznie podobalo
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Paź 2007, 16:22:20 »
skąd wydarłaś tego oscara?
czy był drogi? jesli juz to dam jako dodatek Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj w sumie czemu nie, mozna zrobic cos w formie oscar za przezycie polwiecza etc

marax

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Paź 2007, 16:24:55 »
we wroclawiu jest taki sklep ktory zajmuje sie sprzedaza pucharow no i maja oskary malu oskar kosztuje ok 120 zl duzy chyba 160 zl one sa z mosiadzu wiec pozadne

malutenka

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Paź 2007, 16:41:52 »
Moi Rodzice w tym roku obchodzili 21 rocznicę ślubu i wręczyłam im coś, czego przez ten czas jeszcze się nie dorobili... Otwieracz do konserw :mrgreen:
I'm not a psychopath, Anderson, I'm a highly-functioning sociopath. Do your research.

tachogti

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Paź 2007, 00:07:58 »
Ja tacie kupilam na 50 koszule do spinek i eleganckie, srebrne spinki do mankietow, bo tata lubi bywac "potwornie-wytworny" jak to sie u mnie w rodzinie mowi Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj A do tego zrobilam mu ksiazeczke z roznymi smiesznymi faktami  zwiazanymi z data jego urodzin (wikipedia)  :mrgreen:  od znajomych dostal pokaz slajdow, elementarz falskiego, kalendarz ze djeciami jego od dziecinstwa do teraz i plyte z piosenkami ktore oni wszyscy lubia i przy ktorych zawsze sie bawia na wyjazdach  :mrgreen:
Typical sharp-shooting, hard-drinking, katana-wielding, happily divorced housewife Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

salsa

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Paź 2007, 06:30:34 »
moze własnie cos z meskie bizu-jakis zegarek czy cos

albo jesli tata np lubi majsterkowac to taki duzy pełny zestaw małego majsterkwicza, nie tylko lucze, srubokrety , ale to jest ogromny zestaw roznych bajerów, ktorych przeznaczenia i nazw nie znam niestety:P
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
mąż mężem ale życie prywatne trzeba mieć Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

mika

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Paź 2007, 08:41:44 »
Gioseppe ciesz się że tatuś na 50 urodziny nie zażyczył sobie wnuka :mrgreen:
popieram pomysł salsy co do biżu lub tego zestawu mc givera :mrgreen:
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj i
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Paź 2007, 09:14:47 »
bizuteria odpada,
moj Tato jest potwornie elegancki hehe
najgorsze jest to, ze on ma praktycznie wszystko.
w sumie prezent rzeczowy ciezko kupic.

dlatego taki problem!!!
chyba zrobie slajdy i spodobal mi sie pomysl
Cytat: "[b
tachogti[/b]"]A do tego zrobilam mu ksiazeczke z roznymi smiesznymi faktami  zwiazanymi z data jego urodzin (wikipedia)  :mrgreen:  od znajomych dostal pokaz slajdow, elementarz falskiego, kalendarz ze djeciami jego od dziecinstwa do teraz


fajny pomysl z tymi smieznymi rzeczami tylko skad je wydrzec
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
tu nie ma zbyt duzo smiesznych rzeczy Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

mozesz napsiac cos wiecej jak to zrobilas?

zuzia

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Paź 2007, 09:16:58 »
gioseppe,
a może taki "dyplom" i talony dla taty. Dyplom dla najlepszego ojca a talony na co chcesz - na wycieczkę z dziećmi, wspólny obiad, chwilę spokoju i ciszy. Co chcesz to wpiszesz. Miałam gdzieś taki szablon.

tachogti

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Paź 2007, 12:33:51 »
gioseppe,  z tych niesmiesznych zrobilam smieszne Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj w urodziny mojego taty urodzilo sie paru pilkarzy to napisalam ze to potwierdza jego wybitny talent w tym kierunku, jakas mis polonia sie urodzial to widac ze tego dnia sami sliczni ludzie sie rodza itp Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
W Mikronezji jest swieto konstytucji 8 listopada mozna napisac ze same donisle swieta wazne tego dnia itp itd Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj zobacz jakie iminieniy sa tego dnia mozesz wpisac je wszytski i dodac niech Tata sie cieszy ze sie nie nazywa np Simplicjusz albo cos Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
tu masz takie:
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
tez mozna jakos wkomponowac i splesc z jakimis informacjami innymi
tu masz jeszcze po angielsku: Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

jak tak patrze fajni ludzie wtedy sie urodzili Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
tu jeszcze masz:
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
podejdz do tego na zabawowo Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
jak calosc splodzilam, to wydrukowalam, okladki zrobilam z kolorowego kartonika i zwiazalam wstazka Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj no i na koncu zyczenia tez wesole bo jakos ludzie mam wrazenie tej 50 sie boja..

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Paź 2007, 13:04:46 »
no to juz wiem co to bedzie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
krotka charakterystyka osobowosci z wstawkami, ciekawostkami, anegdotkami z zycia, i super charakterystyka imienia, naprawde sie duzo zgadza Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

dzięki za natchnienie w ten ponury dzień!

zuzia

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Paź 2007, 13:40:50 »
gioseppe,
podeślij mi coś takiego jak już zrobisz. Ja mam dwie lewe łapki a moze mi to coś pomoże w prezencie dla teścia.

mayagaramond

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Paź 2007, 13:46:31 »
Cytat: "gioseppe"
super charakterystyka imienia, naprawde sie duzo zgadza Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj


he, he zobacz co napisali przy moim:


"Lubią języki obce, mogą zostać do­skonałymi tłumaczkam"

Ale jak przeczytalam reszte, to doszlam do wniosku, ze ja ze soba pod jednym dach raczej nie wytrzymam... no i ubieram sie w pstrokate materialy i ubrania o dziwacznym kroju...

gioseppe

  • Trajkocząca wiedźma
  • ****
  • Wiadomości: 6004
  • Ilość polubień: 0
  • Ilość piw: 556
  • mama Wiktora zmysłowoustego ;)
    • stylizacja, make-up, sesja portretowa Kraków
prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #20 dnia: 18 Paź 2007, 14:15:15 »
Cytat: "zuzia"
gioseppe,
podeślij mi coś takiego jak już zrobisz. Ja mam dwie lewe łapki a moze mi to coś pomoże w prezencie dla teścia.

ok ale PW Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
tam bedzie sporo głupot opisanych wiec tak z grubsza Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

[ Dodano: 18-10-2007, 14:15 ]
Cytat: "mayagaramond"

"Lubią języki obce, mogą zostać do­skonałymi tłumaczkam"


u mnie sporo prawdy ale nie pod wzgledem zawodu Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zuzia

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #21 dnia: 18 Paź 2007, 14:16:08 »
Cytat: "gioseppe"
ok ale PW  
tam bedzie sporo głupot opisanych wiec tak z grubsza  


jasne Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

mayagaramond

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #22 dnia: 18 Paź 2007, 14:22:06 »
Cytat: "gioseppe"
mayagaramond napisał/a:   

"Lubią języki obce, mogą zostać do­skonałymi tłumaczkam"


u mnie sporo prawdy ale nie pod wzgledem zawodu Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj


Podkreslam slowo "moga", mi do doskonalego (zakladajac, ze cos takiego jak tlumacz doskonaly w ogole istnieje) to jeszcze duuuuuzo brakuje.

salsa

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #23 dnia: 18 Paź 2007, 17:00:34 »
Cytat: "gioseppe"
bizuteria odpada,
moj Tato jest potwornie elegancki hehe
hmm, nie rozumiem, moze pmyslałas nie o takiej bizu co ja:)
moj jest bardzo elegancki i własnie z bizu meskiej dostanie na swoje 50 lat ( 4 gr) wybrałam mu super elegancki ( i drogi ) zegarek

mozna tez spinki do mankietów

przecie znie mowe o łańcuchach!! powinnas mnie juz trochę znać Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

rubin04

prezent - 50tka Taty :)
« Odpowiedź #24 dnia: 18 Paź 2007, 19:33:59 »
No mój to raczej bardziej sportowy.. W sumie to jak pomysle to wszystkie prezenty jakie mój M. dostał ode mnie nadały bys ie i dla taty mojego:
- porzadny polar,
- scyzoryk zeglarski,
- windstoper,
- obiektyw do aparatu,

A tacie dałam kiedys sliczną podkładkę pod mysz - taką z żeglarskim motywem i moim zdjeciem na łódce, a ze jestem ukochaną córuś to cieszy się nią niezmiennie..

No i tak bez okazji - w ramach prezentu spełniłam mojego taty marzenie o rejsie pełnomorskim na Bałtyku.. Z moim M. zabraliśmy go rok temu na morze. Przeżywa i wspomina to do dziś...
A z ciekawostek - mój brat dostał na 30-te urodziny od przyjciela poemat napisany na ok. 12 str A4 przez jakiegos poetę - kumpel dostarczył troche faktów a tamten pisarz jakis napisał to tak, ze raz płakałam, raz się smiałam do łez, kiedy na wielkiej plenerowej imprezie odszło do publicznego odczytania tego Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj