Autor Wątek: czym zaczął się Wasz poród?  (Przeczytany 22046 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

emcia

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #25 dnia: 04 Lis 2010, 23:38:22 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
emcia zastanawialam sie, co dopisalas w tym watku  Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
że bardzo wszystkim współczuję Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
uprzedzałam, że nie zwracam uwagi na tytuły wątków i piszę bez pozwolenia Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

marlen_ka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #26 dnia: 05 Lis 2010, 07:41:15 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
do tej pory nie wiem jak to zrobiła, że ok 11 przysłała mi fotkę dziecka i gadała ze mną uradowana
oj tam, oj tam a ja po chyba po 4 godzinach juz pisalam na strefie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

magdalinska

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Lis 2010, 07:56:42 »
ja tydzien przed porodem lezałam juz w szpitalu - i to byl chyba najgorszy tydzien w moim zyciu Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
zaczelo sie ok 2 w nocy, zaczelam czuc lekkie skurcze - bole w podbrzuszu. zaczelam odmierzac czas - regularne Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj stawały sie coraz mocniejsze (ale i tak bylo ok) i coraz czesciej. Ok 5 poszłam do poloznej, na sale porodowa, chodziłam, pod prysznicem bylam chyba 2 godziny, dalej w miare ok. odejscia wód nie zauwazylam. Ok 9 przeszłam do sali porodów rodzinnych, dostałam oxy i jakby wszystko poszło dobrze, to pewnie ok 11-11:30 juz urodziłabym. A tak meczyłam sie dalej i dopiero o 12:30 moje dziecko przyszło na swiat w wyniku cc Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Strefa Ślubna

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Lis 2010, 07:56:42 »

elizapj

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Lis 2010, 08:57:48 »
fascynujace ze porody bywaja tak rozne, ze sekwencja wydarzen moze byc prawie kompletnie odwrotna, czas trwania rozciagliwy jak guma...
polalam za nowe:)
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub ZalogujNie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

nionczka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #29 dnia: 05 Lis 2010, 09:16:54 »
Ja obudziłam się nad ranem, około 4.45 bo poczułam potrzebę pójścia do toalety. Tak coś pomiędzy siku i pojawieniem się okresu. A to były wody. A że data już była w porządku (39 +5) i lekko czerwone te wody to telefonistka szpitalna kazała przyjechać od razu i z torbą. Okazało się, że mam silne skurcze, których nie czuje. Potem badanie przez lekarkę wykazało, że mam też rozwarcie na 5 cm więc zaraz dostałam zzo i leżałam czekając. Rozwarcie się powiększało, ale Irene nie schodziła w dół. A w międzyczasie jeszcze się skubana jakoś źle przekręciła więc ja odkręcali. Urodziła się o 16.14 czyli strasznie późno, ale bez bólu wiec da się wytrzymać. Nigdy się tak nie wynudziłam jak podczas porodu.
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Strefa Ślubna

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #29 dnia: 05 Lis 2010, 09:16:54 »

marlen_ka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #30 dnia: 05 Lis 2010, 11:26:46 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nigdy się tak nie wynudziłam jak podczas porodu.
  mysle, ze wszystkie dziewczyny, ktore sie bardzo wymeczyly i nacierpialy moga Ci tej nudy bardzo zazdroscic

zwierzatko_mojej_mamy

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Lis 2010, 11:28:40 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
mysle, ze wszystkie dziewczyny, ktore sie bardzo wymeczyly i nacierpialy moga Ci tej nudy bardzo zazdroscic
i z tego powodu nionczce nie wolno tak napisac, ze sie nudzila, bo kogos bolalo bardziej? :> czy ma sie kobieta wrocic w czasie i wbic sobie gwozdz  w stope, zeby jej gorzej bylo ? :>
oprócz marzeń, warto też mieć wódkę

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

natka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Lis 2010, 11:39:59 »
oj, zwierzatko...no kazda wymeczona przez porod moze nionczce zazdroscic Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj tak samo jak kazdej dziewczynie która miala szybki, lekki porod Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Kasia

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Lis 2010, 11:46:48 »
zweirzu a co ty taka bojowo nastawiona? Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
przecie zdrowa zazdrość to nic złego Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Może nie jestem doskonała, może Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj   ale doskonale sobie z tym radzę Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zwierzatko_mojej_mamy

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Lis 2010, 11:49:31 »
natka no ja rozumiem, ale zabrzmialo to jak pretensja, ze w ogole jak mogla sie nudzic i tak pisac tutaj. jakby wszystkie, ktore rodzily szybko i sprawnie powinny miec wyrzuty sumienia, ze sie nudzily, albo przynajmniej nie powinny wspominac o tym glosno, bo kogos moga urazic, kto przezyl wiecej..

Dodany tekst: 05 Lis 2010, 11:50:01
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
zweirzu a co ty taka bojowo nastawiona? wink
no jak bez usmieszkow sie pisze to uznaje, ze to na powaznie i sie odnosze na powaznie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
« Ostatnia zmiana: 05 Lis 2010, 11:50:01 wysłana przez zwierzatko_mojej_mamy »

Kasia

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #35 dnia: 05 Lis 2010, 11:54:33 »
no bojowa jestes wyjatkowo Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj


zwierzatko_mojej_mamy

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #36 dnia: 05 Lis 2010, 11:57:16 »
zawsze jestem ;P

Angie

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #37 dnia: 05 Lis 2010, 12:01:54 »
zwierzu zupełnie bym nie pomyślała, że post marlenki mozna tak zrozumieć Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub ZalogujNie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zwierzatko_mojej_mamy

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #38 dnia: 05 Lis 2010, 12:03:35 »
hmm, a jak inaczej? :>

marlen_ka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #39 dnia: 05 Lis 2010, 12:03:48 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
i z tego powodu nionczce nie wolno tak napisac, ze sie nudzila, bo kogos bolalo bardziej? :> czy ma sie kobieta wrocic w czasie i wbic sobie gwozdz  w stope, zeby jej gorzej bylo ? :>
wcale nie o to mi chodzilo, tylko tak pomyslalam i napisalam, ale jesli komus to przeszkadza, to juz sie nie odzywam tutaj

Strefa Ślubna

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #39 dnia: 05 Lis 2010, 12:03:48 »

Kasia

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #40 dnia: 05 Lis 2010, 12:04:45 »
no normalnie, jak normal;ną zdrowa zazdrośći w stylu ale ci fajnie, fajnie że tak miałaś, aby każda tak miała, tez bym tak chciała, super ze są takie porody, fajnie ze miałas tak nudno czyli miło etc.....

Angie

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #41 dnia: 05 Lis 2010, 12:05:11 »
zwierzatko_mojej_mamy na pewno nie jako pretensja Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Raczej stwierdzenie faktu, zdrowa zazdrość Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zwierzatko_mojej_mamy

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #42 dnia: 05 Lis 2010, 12:05:38 »
co komus przeszkadza? :> ja tylko napisalam jak odebralam post Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj jesli komus to przeszkadza to juz sie nie odzywam tutaj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj i zamykamy watek ? :>

marlen_ka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #43 dnia: 05 Lis 2010, 12:06:14 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
natka no ja rozumiem, ale zabrzmialo to jak pretensja, ze w ogole jak mogla sie nudzic i tak pisac tutaj. jakby wszystkie, ktore rodzily szybko i sprawnie powinny miec wyrzuty sumienia, ze sie nudzily, albo przynajmniej nie powinny wspominac o tym glosno, bo kogos moga urazic, kto przezyl wiecej..
sorry, ale nie wiem, gdzie widzisz tu pretensje, bo ja nigdzie tego nie napisalam i w ogole nawet nie pomyslalam o tym

Dodany tekst: 05 Lis 2010, 12:07:09
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
hmm, a jak inaczej? :>
ze super, ze nioczka miala taki lekki porod i zyczylabym tego kazdej naszej rodzacej
« Ostatnia zmiana: 05 Lis 2010, 12:07:09 wysłana przez marlen_ka »

Kasia

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #44 dnia: 05 Lis 2010, 12:07:35 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
co komus przeszkadza? :> ja tylko napisalam jak odebralam post Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj jesli komus to przeszkadza to juz sie nie odzywam tutaj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj i zamykamy watek ? :>

nie dosc ze bojowa to jeszcze bredzi Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zwierzatko_mojej_mamy

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Lis 2010, 12:08:16 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
no normalnie, jak normal;ną zdrowa zazdrośći w stylu ale ci fajnie, fajnie że tak miałaś, aby każda tak miała, tez bym tak chciała, super ze są takie porody, fajnie ze miałas tak nudno czyli miło etc.....
nie no jak Ty piszesz to tak to wlasnie rozumiem jak mowisz - czyli, cytat i dopisek, zozroszcze, tez bym chciala tak fajnie rodzic, usmiech Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj marlenkowy wpis odebralam inaczej i tyle Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj jesli zle, to cofam pretensje o pretensje Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

OlaFasola

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #46 dnia: 05 Lis 2010, 12:13:10 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
zwierzu zupełnie bym nie pomyślała, że post marlenki mozna tak zrozumieć Grin
Ja też nie. Sama bardzo zazrdroszczę tego, że w cywilizowanych krajach można rodzić bez bólu. I mam nadzieję, że się kiedyś tego i u nas doczekamy. Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj bo gdybym miała taką możliwośc, to nie zastanawiałbym się ani minuty.
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub ZalogujNie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

elizapj

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #47 dnia: 05 Lis 2010, 12:16:48 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
i zamykamy watek ? :>
bron boze nei zamykajcie bo ja sie tu staram relaksowac....Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

marlen_ka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #48 dnia: 05 Lis 2010, 12:31:57 »
zwierzatko_mojej_mamy nie ma sie o co sprzeczac Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

nionczka

Odp: czym zaczął się Wasz poród?
« Odpowiedź #49 dnia: 05 Lis 2010, 12:44:44 »
Ale narobiłam...