Autor Wątek: zespol i fotograf = slub w Koszalinie/okolice - pilnie poszukiwane rady  (Przeczytany 2458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Laura

Witajcie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

ja i moja polowka   Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj planujemy slub w Koszalin/Mielno/okolice. Pochodze z poludnia Polski, dlatego tez potrzebowalabym Waszych rad i opini w tym temacie. Niesamowita ilosc ogloszen mozna znalezc w internecie, ale sztuka jest wybrac te odpowiednie i sprawdzone.
Z gory Wam dziekuje.   Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

PS Czy ktos cos slyszal o zespole Ivona?

zuzia

Laura
jako fotografa polecę Ci Edytę
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zwierzatko_mojej_mamy

Laura witamy na forum Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj - niestety usunelam pozostale wiadomosci, nie dublujemy, ani tym bardziej nie potrajamy identycznych wpisow we wszystkich kategoriach
oprócz marzeń, warto też mieć wódkę

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Laura

Jestem tu nowa, wiec sie nie znam, a dodatkowo jestem zdesperowana i szukam wszedzie gdzie to mozliwe, dlatego tez we wszytskich mozliwych miejscach powklejalam moj apel. Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj  Jezeli to niezgodne z "regulaminem" to za moj blad przepraszam.
Dziekuje Zuziu za odpowiedz. Slodki ten twoj 8 cud swiata Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zwierzatko_mojej_mamy

Laura mozna w wielu, ale sprecyzowane Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj czyli ten drugi nowy juz zostawie, bo tytul bardziej sprecyzowany Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj spokojnie, na pewno zdazysz Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Strefa Ślubna


zuzia

Laura
dlatego zwierzak tutaj z pomocą idzie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
a tak serio - poszukaj na strefie, jest gdzieś wątek z zebranymi linkami do fotografów. może ktoś ci podpasuje. w dzisiejszych czasach większość z nich dojeżdża a najważniejsze jest by podobały ci się zdjęcia danej osoby.
chociaż ja jestem po 2 sesjach z Edytą i jestem b.b. zadowolona.

Laura

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj ogladalam zdjecia na stronce Edyty i robia wrazenie. Oryginalny to pomysl z ta sesja na dachu Emki (jezeli sie nie myle ze to Emka). Dzieki dziewczyny za pomoc :*