głupie o test pytanie

Zaczęty przez sierpniowajulka, 12 Sty 2009, 21:28:07

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sierpniowajulka

czy jest jakiś test ciążowy, który można zrobić przed spodziewaną datą miesiączki i jako tako móc liczyć na jego wynik? Poza badaniem krwi... coś z aptecznych rozwiązań? Jestem zielona w temacie, bo zabaw z testem nie planowałam przed 2012... same się zaplanowały.  :hmm:
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

rilla

hm większość testów działa 7 dni od zapłodnienia:)
więc warto spróbować:)
i powodzenia!

dragonfly

sierpniowajulka sa takie testy co w sumie po kilku dniach mozna stosowac juz (przed spodziewanym okresem) - ja tak sie "wykrylam" , ale test kupiony byl w UK, pamietam, ze nawet jakis z tych najtanszych bo nie liczylam na efekt..... :mocking: :mocking: :mocking:
na pewno w aptece beda wiedziec

panikarola

julka, ja tez zielona, ale kojarzac z forumowych rozmow test sikany dopiero cokolwiek wykaze 6 dni od osadzenia sie zaplodnionego jajeczka w macicy czyli ze 2 tyg od zaplodnienia? jest jednak na tyle pewny, ze jesli ci ta dodatkowa kreska wyjdzie to raczej w ciazy jestes.
Nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy.


sierpniowajulka

dzięki, dziewczyny. dzisiaj kupiłam test, w którym każą czekać do @ i tak się zastanawiałam, czy tak jest ze wszystkimi. Niecierpliwa ze mnie istota i już wolałabym wiedzieć, czy zmieniła się ziemia, na której stoję... szczególnie, że mi mdło... i nie wiem, czy to tylko ze stresu i wmówienia sobie czy coś rzeczywiście jest na rzeczy...
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

zuzia

Cytat: sierpniowajulka w 12 Sty 2009, 21:40:31