kosmetyk bez którego nie możecie żyć?

Zaczęty przez lenka27, 29 Mar 2008, 10:06:57

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lenka27

jest takowy??
ja z racji strasznie wrażliwej cery do demakijażu itp. używam tylko płynów miceralnych i każdy kontakt z wodą bierzącą powoduje u mnie na twarzy jakieś dziwne reakcje czego wynikiem jest niepokazywanie się światu przez kilka godzin:)
ostatnio jestem też zachwycona masłem do ciała sephory o smaku czekolady
no i mam jeszcze kilka specyfików na pociążowe rozstępy, ale tych używam raczej w celu zaspokojenia własnego sumienia, bo efekty ciężko mi dojrzeć...
lenka

golinda

żel do mycia Emolium - po wszystkim innym mam przesuszoną cerę

inkageo

Ja jestem uzależniona od zielonej glinki ;)
Imagine there is no hate

nionczka

Ja nie mam zadnego takiego kosmetyku, bez ktorego nie moge zyc ze wzgledu na ekfekt. To znaczy nic konkretnego bo nie jestem zbyt wierna markom i lubie zmieniac. Ale szlag mnie trafia jesli nie uzyje:
-kremu nawilzajacego do twarzy
-szminki ochronnej
- kremu do rak (zawsze mam w torebce, przy lózku i na biurku w pracy)

Poza tym nie lubie wychdzic z domu bez perfum :-)
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

magdarynka

A ja nie moge wytrzymac bez zelu do mycia twarzy, tak to jest jak sie ma tlusta cere :)
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

golinda

zapomniałam, że jestem totalnie uzależniona od pomadki ochronnej i muszę też mieć puder matujący, bo ciągle się świecę (nienawidzę tego!)

nionczka

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

magdarynka

Wlasciwie to jest mnostwo takich rzeczy tylko sa juz dla mnie oczywiste : krem nawilzajacy, podklad, puder itd.
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

golinda