Autor Wątek: Polska w lipcu  (Przeczytany 2761 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dragonfly

Polska w lipcu
« dnia: 11 Sty 2017, 10:16:44 »
Dziewczeta Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj tak kminie, zeby w polowie lipca wpasc do PL na miesiac. Do rodzicow na kilka dni i ok 3 tyg - no wlasnie gdzie? Nad morze nie chce, wiec bardziej w gory... Ktos, cos? Dzieki!!!
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zosia2007

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Sty 2017, 10:35:25 »
dragonfly, wbijaj do Zwierzyńca, na roztocze Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Sty 2017, 10:38:15 »
zosia2007, a wiesz, ze o Tobie pomyslalam Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj jakas strona internetowa?

zosia2007

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Sty 2017, 10:44:28 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
zosia2007, a wiesz, ze o Tobie pomyslalam Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj jakas strona internetowa?
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

golinda

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Sty 2017, 11:06:01 »
lipiec w Polsce jest jednym z dwóch najbardziej deszczowych miesięcy
good Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj! Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
"Frankly my dear, I don't give a damn."
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Strefa Ślubna

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Sty 2017, 11:06:01 »

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Sty 2017, 11:07:57 »
Dragon, ja polecam góry Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj A czy Twoje dzieci są chodzące? Czy raczej szukasz jakiegoś fajnego ośrodka z atrakcjami?
Za dwadzieścia lat bar­dziej będziesz żałował te­go, cze­go nie zro­biłeś, niż te­go, co zro­biłeś. Więc od­wiąż li­ny, opuść bez­pie­czną przys­tań. Złap w żag­le pomyślne wiat­ry. Podróżuj, śnij, odkrywaj. /M.Twain/
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Sty 2017, 11:12:22 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
lipiec w Polsce jest jednym z dwóch najbardziej deszczowych miesięcy
No tutaj tez Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj do tego zimno Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Chcialam przezimowac w PL Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Poza tym to w sumie jedyny miesiac (oprocz sierpnia) kiedy moge przyleciec do PL (Ingrid ma wakacje wtedy).

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Dragon, ja polecam góry Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj A czy Twoje dzieci są chodzące? Czy raczej szukasz jakiegoś fajnego ośrodka z atrakcjami?
zwierzyniec mi sie bardzo podoba, ale wiem, co powie moj stary - za plasko Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj wrobel - a jak gory to gdzie? I najchetniej wynajme caly dom. Pewnie sie skonczy na tym, ze wyladuje z elve w Krynicy Gorskiej Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

szelma

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Sty 2017, 11:16:56 »
dragonfly, jak w góry, to maybe Karpacz?
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
- Co pani chciałaby najbardziej usłyszeć?
- Piosenkę pana Kor... Koracza "O zdrowiu" bym chciała najbardziej usłyszeć.
- Tak się szczęśliwie składa, że mamy pana Koracza na sali!

golinda

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Sty 2017, 11:18:21 »
jedź na agroturystykę w Bieszczady

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Sty 2017, 11:21:59 »
no wlasnie, Krynica, Muszyna - Beskid Sądecki,

Szczawnica (!!!) - Pieniny i też blisko w Beskid Sądecki, na Słowacje, góry, rowery, kajaki górskie, spacery krótsze i dłuższe, albo tam, gdzie jezdzi Sputnik, druga strona Popradu - Niedzica.

Rabka - Gorce, Beskid Wyspowy, sama miejscowość uzdrowiskowa, wiec rózne atrakcje

Z gór wyższych gorąco polecam Tatry, ale słowackie - Smokovce lub Łomnica Tatrzanska.

Tylko z noclegami nie pomoge, bo nigdy nie szukałam domu. Zwykle korzystamy z pensjonatów.

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Sty 2017, 11:22:46 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
jedź na agroturystykę w Bieszczady

albo to, też fajny pomysł Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #11 dnia: 11 Sty 2017, 11:27:33 »
w Bieszczadach to jest fajne miejsce:

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Choc w sumie to jeszcze nie Bieszczady, tylko Przedgórze, ale okolica piekna.
« Ostatnia zmiana: 11 Sty 2017, 11:29:01 wysłana przez wrobelek0403 »

Kasia

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Sty 2017, 11:33:03 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
w Bieszczadach to jest fajne miejsce:http://www.arlamow.pl/
o tak, mój D. był i zachwycony, tylko odludzie konkretne więc jakby ktoś liczył na jakieś atrakcje poza hotelem nie ma co za bardzo szukać, wszędzie trzeba podjechać a drogi tam są słabe.
Za to sam hotel i przyroda w około niego bajka Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj super odludzie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
Może nie jestem doskonała, może Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj   ale doskonale sobie z tym radzę Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

golinda

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Sty 2017, 11:33:42 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
w Bieszczadach to jest fajne miejsce:

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

tak, to jest piękne miejsce

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Sty 2017, 11:34:17 »
Kasia, no wlasnie szkoda, ze nie jest poniżej Ustrzyk Dolnych. To juz by były Bieszczady.

Strefa Ślubna

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Sty 2017, 11:34:17 »

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Sty 2017, 11:35:00 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
w Bieszczadach to jest fajne miejsce:

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

Choc w sumie to jeszcze nie Bieszczady, tylko Przedgórze, ale okolica piekna.
fajnie wyglada, ale 21,000 za 2 tyg to moze jednak nie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

zosia2007

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Sty 2017, 11:36:17 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
fajnie wyglada, ale 21,000 za 2 tyg to moze jednak nie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

za taką kasę zabiorę rodziców z domu i ci wynajmę cały. Służbę tęz dodatkowo załatwię Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nawet góry usypie, żeby Mikeowi nie było za nisko Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
« Ostatnia zmiana: 11 Sty 2017, 11:36:52 wysłana przez zosia2007 »

golinda

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Sty 2017, 11:36:24 »
dragon, wolałabym fajną agroturystykę

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Sty 2017, 11:38:01 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
wszędzie trzeba podjechać a drogi tam są słabe.
raczej wynajme samochod i tak

dzieki za pomysly, dziewczyny!

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Sty 2017, 11:38:33 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
za taką kasę zabiorę rodziców z domu i ci wynajmę cały. Służbę tęz dodatkowo załatwię  Nawet góry usypie, żeby Mikeowi nie było za nisko   
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #20 dnia: 11 Sty 2017, 11:39:30 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
fajnie wyglada, ale 21,000 za 2 tyg to moze jednak nie Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj


sory, nie spojrzałam na ceny Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #21 dnia: 11 Sty 2017, 11:39:50 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
dragon, wolałabym fajną agroturystykę
ja tez, bo w sumie bardziej jak w domu chcialabym sie poczuc Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #22 dnia: 11 Sty 2017, 11:43:12 »
w Muszynie polecam to miejsce, domowo, pieknie odnowione wnętrza. No, ale to pensjonat, w kuchni mozna sobie zrobić kanapki i herbate. Oboady serwują oni.

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj

dragonfly

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #23 dnia: 11 Sty 2017, 11:45:13 »
Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
w Muszynie polecam to miejsce, domowo, pieknie odnowione wnętrza. No, ale to pensjonat, w kuchni mozna sobie zrobić kanapki i herbate. Oboady serwują oni.

Nie masz uprawnień, aby oglądać tę zawartość. Zarejestruj się lub Zaloguj
piekne miejsce!!!!

wrobelek0403

Odp: Polska w lipcu
« Odpowiedź #24 dnia: 11 Sty 2017, 11:47:23 »
dragonfly, mysmy tam byli dwa razy i na pewno jeszcze wrocimy. Przemili własciciele, sami zresztą tam mieszkają, cicha okolica. Sama Muszyna jest malenka, nie ma tego szalenstwa co w Krynicy, choć to raptem 15 minut autem.